انواع کلایمر تهران کلایمر
نوشته شده توسط : فرهاد محمدی زاده

نظافت نما

 آیا تا به حال فکر کرده‌اید که نمای یک ساختمان بلند یا یک آسمان خراش چگونه تمیز می‌شود؟ نظافت یک ساختمان بلند مانند نظافت دیوار های خانه شما نیست که با بهره‌گیری از نردبان انجام شود! در حقیقت کارگران با استفاده از اجاره کلایمر می‌توانند به تمام نقاط نمای ساختمان دست یابند و به نظافت و تمیز کاری نما بپردازند.

 نقاشی نمای ساختمان

 برای نقاشی و رنگ‌آمیزی نمای ساختمان‌ها نیز به کلایمر نیاز است. کارگران برای رنگ آمیزی نیاز به یک سطح امن برای انجام فعالیت خود دارند. کلایمر با داشتن سطحی مناسب، شرایط کار کردن کارگران را فراهم می‌کند.

انواع کلایمر

 در اجاره کلایمر رویال فلای، دانستن انواع کلایمر ضروری است. اگر بخواهیم بر اساس حرکت انواع کلایمر را نام ببریم، باید بگویم که کلایمرها به دو نوع کلایمر با حرکت عمودی و کلایمر با حرکت افقی وجود دارند. طبیعتا استفاده از کلایمرها با حرکت عمودی متداول‌تر است؛ چراکه با استفاده از این ویژگی، می‌توان در بین طبقات جابجا شد. البته که نمی‌توان از اهمیت کلایمرهایی با حرکت افقی چشم پوشی کرد؛ چراکه در بعضی موارد آن‌ها هم مهم هستند. در بسیاری از موارد کارفرمایان ترجیح می‌دهند که از کلایمرهایی با ترکیبی از حرکت عمودی و افقی استفاده کنند. به طور کلی رایج‌ترین انواع کلایمر بر اساس سیستم حرکتی به شرح زیر است.

 کلایمر برقی

 یکی از پرطرفدارترین کلایمرها در بازار امروزی، کلایمر برقی است. این کلایمر همانطور که از نامش پیداست دستی نیست و از طریق الکتروموتور فعالیت خود را شروع می‌کند. این نوع کلایمر به موتور برقی مجهز است که نقش بالا و پایین کردن سبد فلزی را در کلایمر ایفا می‌کند. کلایمرهای برقی معمولاً دکمه‌های مختلفی برای مدیریت و کنترل دستگاه دارند که کار با آن‌ها را راحت می‌کند. می‌شود گفت که دلیل محبوبیت کلایمرهای برقی، استفاده آسان از آنها است. آ‌ن‌ها با اینکه کمتر از ۵۰ کیلوگرم هستند، اما می‌توانند تا ۵۰۰ کیلوگرم وزن را به راحتی جابجا کنند و در هر ده دقیقه، هر یک متر را بپیمایند. همچنین لازم به ذکر است سیستم‌هایی مانند سنکرونیروز، قطع برق در ارتفاع مشخص، کابل جمع کن، سیستم اضافه باد و … برای افزایش ایمنی کار در ارتفاع در این وسیله قرار داده شده است.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 تير 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: